Monday, October 3, 2011

Alexandra Andreea - Sedinta foto si petrecere Botez

S-a implinit un an de la nunta Anei si a lui Robert, 25 septembrie! Si cum Ana este foarte romantica, au programat petrecerea Botezului Alexandrei ( fetita lor de 3 luni) in aceeasi zi! Ne-am bucurat mult sa-i revedem, sa o cunoastem si noi pe minunatia lor, pe care o vazusem cu cateva luni in urma in burtica Anei! Alexandra este atat de scumpa incat pentru cateva clipe, m-a batut gandul sa mai facem o incercare, eu si Cipri, de a face o fetita! Dar mi-a trecut lafel de repede, deoarece am presimtirea ca va fi tot baiat! :) Si nu ma pot compara eu cu Victoria Beckam!:)
Locatia shootingului a fost aleasa de miri, initial trebuia sa facem fotografiile acum un an, in ziua nuntii lor, dar nu am reusit din lipsa de timp. Este vorba de conacul boieresc al lui Carol Davila, parasit evident.

 Sa va traiasca micuta si sa va bucurati de ea!






















Aici imi zicea Ana: "Anca, mai ai 5 minute!!!" (din totalul de 15!) :)






Lasa mama pozele, schimba-mi pampersul! :)







Sper ca Diana, Andreea, Aurora si Carmen sa ma ierte ca nu am postat inca fotografiile de la nuntile lor, dar trebuie sa va arat si voua ce copilas scump au Ana si Robert!

1 comment: